Sugestia mea!

Azi am inaugurat o noua rubrica: sugestia mea.
Intrucit, momentan nu ne mai permitem sa investim prea multi bani in garderoba noastra (din cauza proverbialei crize) si trebuie sa fim mai creativi, folosindu-ne de accesorii si de lucrurile mai vechi din dulap, va voi prezenta la fiecare postare si cite un sfat util, prin care va voi sugera cum sa purtati sau la ce sa asortati modelul de brosa propus de mine.

P.S.: Lucrez la o revista de moda, deci ma simt competenta sa va dau din cind in cind cite un sfat :)
In acest fel, sper ca "sugestiile" mele sa va inspire si sa va dati seama si de dimensiunea brosei respective.
Voi asorta brosele mele, la piese de baza, care sunt sigura ca nu lipsesc din gardeoba nimanui.
Deci nu uita de rubrica: sfaturi utile, pe care o poti gasi in stinga paginii!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: